❝ ﻨﻭﺭﻔﺎﺘﻴﻥ ﻋﺘﻴﻘﻪ ﺍﺤﻤﺩ ﺴﻭﺒﺎﺭﻱ ❞


About



dream



random



subscribe
Dissapointed!
Wednesday, June 5, 2013 | 9:06 AM 0 Comment

Assalamualaikum,

Ok, kecewa nya aku. Baru dah tetapkan matlamat hidup nak capaikan apa yang aku nak. Sekolah Seni! Sebenarnya, aku tak tahu pun akan kewujudan sekolah itu. Menyesal jugak bila tak survey sekolah menengah time lepas upsr dulu. Tu la, bak kata orang

"Menyesal pun dah tak guna....." 

 Sekolah Seni ni hanyya ada dua je kat Malaysia, iaitu Johor dan Sarawak. First time aku buat muka tak malu dengan send mesej dekat page "Sekolah Seni" semata-mata nak masuk sana. At last ini yang aku dapat?.


Ok, keep patient. Nak cakap ape pun dah tak boleh dah.. Dah takde rezeki. Kecewa? AMAT!. Tapi, apa boleh buat. Hanya mampu berdoa agar diberikan kejayaan di dunia dan di akhirat. BYE!

OLD / NEW

Intro



Allah is my love. My life is Islam. Quran is my guidance. My idol is Muhammad S.A.W. Sunnah as a role model. Jannah is my dream.


NURFATIN ATIKAH AHMAD SUBARI


Tag Board


Archive


Thank you for lend a pair of eyes to read my stupid story ever.