❝ ﻨﻭﺭﻔﺎﺘﻴﻥ ﻋﺘﻴﻘﻪ ﺍﺤﻤﺩ ﺴﻭﺒﺎﺭﻱ ❞


About



dream



random



subscribe
#LeftHanded
Friday, March 22, 2013 | 11:37 PM 0 Comment
Assalamualaikum,

Seriously awak lefthanded?! Ya Allah, sumpah terkejut!. Selama ni orang cari boipwen yang lefthanded tau! Hahaha. Sebenarnya, dah lama aku nak tanya orang tu tulis guna tangan mana, tapi asyik terlupa je, mengalahkan ORANG TUA!. Hihihi, sekali bila tanya, dia lefthanded! SubhanAllah, sumpah tak percaya. Huhuhu. Selama ni dok sibuk cari orang yang lefthanded, tau2 depan mata ni lefthanded pun aku tak perasan. Ish2.

Hahaha, nak tau tak kadang2 time dok berangan dengan member, pastu cakap2 pasal FUTURE HUSBAND semua, antara ciri-ciri yang kalau boleh aku nak dia seorang yang LEFTHANDED. Nak tau sebab apa?, normally orang kata lefthanded ni kreatif, pandai melukis, tulisan jawi dengan khat dia lawa. So, aku ni jenis suka membazir kertas, lukis merepek2, kan macam ada chemistry tu?. Hahaha. Lagipun lefthanded itu UNIK!.



Kadang-kadang aku pernah la jugak berdoa dapat suami yang lefthanded. Hahaha, ok sengal. Ni semua pengaruh kawan lah ni!. Hahaha salahkan kawan pulak!. Tapi takpe lah kan? Tak salah kan??.

Aku ni kalau nampak orang yang lefthanded ni, excited kemain lagi! Firstly, aku akan usyar tulisan, sebab tulisan diorang ni unik tau, bulat-bulat. Pastu aku akan usyar sampai mangsa aku tu habis tulis. Yang selalu jadi mangsa kat dalam dorm aku tu ialah Wina!. Hahaha kesian dia. Rimas katanya. Hahaha, dah dia seorang je yang lefthanded!. Nasib dialah. Hahaha.

Maka, sesiapa yang nak jadi BOYFRIEND/FUTURE HUSBAND aku, anda mesti seorang yang LEFTHANDED. Lol xD #SumpahMemainJe.







OLD / NEW

Intro



Allah is my love. My life is Islam. Quran is my guidance. My idol is Muhammad S.A.W. Sunnah as a role model. Jannah is my dream.


NURFATIN ATIKAH AHMAD SUBARI


Tag Board


Archive


Thank you for lend a pair of eyes to read my stupid story ever.