❝ ﻨﻭﺭﻔﺎﺘﻴﻥ ﻋﺘﻴﻘﻪ ﺍﺤﻤﺩ ﺴﻭﺒﺎﺭﻱ ❞


About



dream



random



subscribe
Random!
Tuesday, December 4, 2012 | 9:03 AM 0 Comment

Assalamualaikum,
ASTAGHFIRLULLAH for my past, ALHAMDULILLAH for my present, and INSYAALLAH for my future. Ok, title kali ni pun RANDOM! So suka hatilah kan nak type apa pun. *bunyi kerek je*.  Ok, baru-baru ni, aku ada seorang sahabat yang menceritakan kesedihan, kesusahan, keperitan, segala 'ke' lah kan, dekat aku. Ok, aku ingat dilema yang dia alami ni semua hanya dalam cerita slot cerekerama, drama, filem or pape je la. Rupa-rupanya kawan aku sendiri mengalami dilema itu. *menangis kejap*. Nak tahu DILEMA apa yang dialami oleh kawan aku tu?. Betul nak tahu?. Sorry to say la. Aku tak nak buka aib orang. Sesungguhnya ia amat perit. If aku yang kena pun, aku tak tahulah tabah ke tak aku nak menghadapinya.

So, moral of the story, kita kena bersyukur apa yang kita ada sekarang. Even kita susah antara yang tersusah, sebenarnya ada orang lebih susah daripada kita. Ingat, if its GOOD its WONDERFUL, if its BAD its EXPERIENCE, so never regret what you've done. Kadang-kadang kita rasa kita tahu, kenal, atau apa-apa je lah tentang sahabat kita. Tapi pada hakikatnya, kita langsung tak kenal sahabat kita sebenarnya. Tak percaya?. InsyaAllah suatu hari nanti korang akan percaya apa yang aku cakap kan tadi.



Nampak gambar kat atas tu. Yeah! Pray for me ok. I wish, hope I'll be there before I die oneday! InsyaAllah, Amin. I  definitely all MUSLIMS wish to go Macca. Right? right? *buat muka comel, lol*. Siapa taknak pergi rumah Allah kan?. Orang kurang waras je fikir macam tu. But, I realize that I was not proper to go there because I'm not good enough right?. I'm not good enough to be REALL MUSLIMS. I wonder, where they got the spirit to be a good MUSLIMS. For the girls, where they got the spirit to wear 'jubah', 'purdah' and else?. I like to try. NO!, not only just try, I WILL *InsyaAllah*, but not now. I'll wait that day. InsyaAllah. Pray for me. Amin.

Sincerely,
      AtikahSubari.







OLD / NEW

Intro



Allah is my love. My life is Islam. Quran is my guidance. My idol is Muhammad S.A.W. Sunnah as a role model. Jannah is my dream.


NURFATIN ATIKAH AHMAD SUBARI


Tag Board


Archive


Thank you for lend a pair of eyes to read my stupid story ever.