❝ ﻨﻭﺭﻔﺎﺘﻴﻥ ﻋﺘﻴﻘﻪ ﺍﺤﻤﺩ ﺴﻭﺒﺎﺭﻱ ❞


About



dream



random



subscribe
Le' REAL CRUSH
Friday, December 14, 2012 | 7:50 AM 0 Comment
Assalamualaikum,
Ohmaiigod! Can I be yours Francisco Lachowski. You guys should see every single his picture. Arghhhhhhh!. *Jerit pondan. Hahahaha, habis sayang aku jeles kalau dia tahu nanti. Harharhar *gelak jahat. Remember what I post yesterday?.Ingat tak? Tak? Ok FINE!. *Merajuk gedik. Hahaha ok, kitorang dah baik balik!. Yeahhh! *cheering.

Seperti yang aku harapkan semalam. Aku harap dia pujuk aku dan dapat rasa apa yang aku rasa. Alhamdulillah, dia rasa apa yang aku rasa dan terus pujuk aku pada pagi tadi. Ingat malas la nak layan. Konon2 merajuk, sekali dia kol. Aku pun satu yang pergi angkat kenapa *Tepuk dahi. Takpe lah. Kalau tak angkat. Tak de lah nak sweet2 macam tadi kan?. Hihihihi *Gatal!

DEAR sayang, sungguh ika tak sangka sayang punya GEDIK?!!!! MasyaAllah. Hanya Allah je lah yang tau. Kalau nak ikutkan perangai dengan muka. Sumpah tak sangka! TAPI?!!!! Ika suka!! *Gedikk!. Hahaha cuma sometimes over sangat kanda ni. Hahaha, kalau la kanda baca blog dinda ni. Haih~, memang tak tahan la nak menanggu betapa malunya dinda ni. Haih, nasib baik kanda tak tahu blog baru dinda. Haih selamat. Fuhhhh *Lap peluh. 

Dinda sayang kanda. Please, if you don't want to me, don't make me syok sendiri. Just let me go than happy with your lie. I LOVE YOU.

Sincerely,
       AtikahSubari










OLD / NEW

Intro



Allah is my love. My life is Islam. Quran is my guidance. My idol is Muhammad S.A.W. Sunnah as a role model. Jannah is my dream.


NURFATIN ATIKAH AHMAD SUBARI


Tag Board


Archive


Thank you for lend a pair of eyes to read my stupid story ever.