❝ ﻨﻭﺭﻔﺎﺘﻴﻥ ﻋﺘﻴﻘﻪ ﺍﺤﻤﺩ ﺴﻭﺒﺎﺭﻱ ❞


About



dream



random



subscribe
#LastBatchPMR2013
Thursday, December 27, 2012 | 10:22 AM 0 Comment
Assalamualaikum,
JazakhAllah, salam ukhwah fillah readers. (: Alhamdulillah, tahun ini telah memberi aku banyak PELAJARAN, PENGAJARAN, PENGALAMAN, PENGHARGAAN, PENGHORMATAN, PENGERTIAN, PENZALIMAN, PEPERANGAN, segala 'PE' la katakan. Since duduk AYSK (Asrama Yayasan Selangor Klang), aku kena ragging macam !@#$%^&*(). Dah la keesokan harinya exam. Hanya Allah je la yang tahu betapa sakitnya hati ketika itu. Sumpah seranah semua. If ada yang baca post aku sebelum ni dekat blog lama, mereka tahulah apa yang terjadi kepada aku ketika itu.

Harap maklum, blog lama dah di DELETE atas alasan dan sebab-sebab tertentu. (:

Masa berjalan sangat pantas. Ya Allah, pejam celik, pejam celik, dah nak masuk 2013. Apa yang PALING MENGERIKAN bagi batch 1998 ialah PMR CANDIDATE. Ohhhhmaaaiiii ! *Jerit pondan*. Sungguh tidakku sangka PMR bakal menjadi MIMPI NGERI aku pada tahun ini *drama*. Macam nak nangis la pulak. Tapi kalau tak hadapi PMR ni tk advanture la kan? Takde la merasa nak jadi makin TUA. Aku nak KAHWIN !

LOL, sempat lagi aku fikir pasal KAHWIN. Apeee punya perangai la ni. xD

PMR? What is PMR? For me PMR is NIGHTMARE for everyone in form 3 kecuali for batch 1999 and above. Kami last batch PMR. Mereka batch 1999 and above sangat malang kerana wujudnya PBS. HAHAHA *gelak jahat*. Macam tak percaya aku dah nak masuk SWEET15. Young right?! Pada 3 JANUARI aku dah OFFICIALY SWEET15. Haihhhh cepatnya aku tua --" Padan la mukaa ni terlebih matang. Cakap form 5 pun tak percaya. Ingatkan dah budak 'U'. Melampau betul siapa yang cakap tu. Tampar kang! Ni yang nak marah ni. Hahaha! Ok, entri kali ni, tiada apa yang menarik pun. Sebenarnya just nak ingatkan korang birthday aku. HARHARHAR.

3 JANUARI 1998 *muda kan?*

Sedih kadang2 bila difikirkan balik pasal birthday aku. Kenapa? Sebab 3TAHUN BERTURUT2 diraikan di asrama. Dah la time tu takde siapa2 tau birthday aku bila. Dapat ucapan pun jadilah. Tapi satu ucapan pun takde. Haihhhh~ *menangis*. This year, aku disambut oleh IRDINA. Dia dan sekeluarga pulak yang sponsor kek bagai. Awww terharu :') *lap air mata*. Nampaknya, this year FOREVER ALONE la aku. Wargghhhh! Ok la, i need to stop typing now. Semoga Allah sentiasa merahmati kita (:

Sincerely,
       AtikahSubari.

Jangan lupa bawa hadiah masing-masing untuk kita ok?! LOL

OLD / NEW

Intro



Allah is my love. My life is Islam. Quran is my guidance. My idol is Muhammad S.A.W. Sunnah as a role model. Jannah is my dream.


NURFATIN ATIKAH AHMAD SUBARI


Tag Board


Archive


Thank you for lend a pair of eyes to read my stupid story ever.