❝ ﻨﻭﺭﻔﺎﺘﻴﻥ ﻋﺘﻴﻘﻪ ﺍﺤﻤﺩ ﺴﻭﺒﺎﺭﻱ ❞


About



dream



random



subscribe
I'm HOT !
Monday, December 3, 2012 | 7:46 AM 0 Comment
Assalamualaikum,
Ha!!! Dok pikir bukan-bukan la tuh. Ni, yang aku nak taip kejap lagi bukan pasal aku or orang lain ni 'HOT' . Ni nak cerita pasal maksud sebenar disebalik 'HOT' bagi aku. Nak tahu tak? Tak nak? Ok, GO DIE!. *Ini sirius*. Bagi aku, perempuan 'MUSLIMAH' itu 'HOT'. Sekali lagi diulang, mereka sangat 'HOT'. Tak percaya?. Ok first of all, we look at the picture above !

Ok, now aku nak cerita satu situasi diantara perempuan muslimah itu dengan lelaki yang bertopengkan Anonymous.

I'm HOT (perempuan muslimah): Mesti ramai yang pelik kan, kenapa seorang muslimah yang lengkap menutup aurat dan berpurdah *kalau* dilabekan sebagai 'HOT'. Ye lah, selalu 'HOT' ni kan untuk orang yang seksi-meksi, hotchick, famous and else. Hot yang dimaksudkan dalam gambar diatas adalah 'KEPANASAN API NERAKA' *takut tak?*. Tak faham?, ok macam ni. Maksudnya, jangan sentuh dia kalau tak nak merasa panas api 'NERAKA'. Jangan tanyalah api neraka itu panasnya macam mana. Tak terkata panasnya!.

Anonymous: Lelaki yang pakai topeng Anonymous tu pula, bagi menggambarkan seseorang yang tidak dikenali. Bila dh tak kenal, secara automatik ia akan dilabelkan sebagai bukan mahram. Maka haramlah bersentuhan antara bukan mahram. Tengoklah gaya dia kat dalam gambar tu macam nak sentuh muslimah itu.


Kadang-kadang, kita tengok perempuan yang lengkap menutup aurat itu masih tidak menjaga batas pergaulannya dengan lelaki bukan mahram. Sebab itu wujudnya persepsi negatif masyarakat yang tak bertudung terhadap wanita bertudung. Sebab itu juga wujudnya alasan tipikal wanita yang degil tidak mahu menutup aurat yang mengatakan " BERTUDUNG TAK SEMESTINYA BAIK"

"Harap tudung je labuh, tapi perangai...................?"

Kenapa perlu disalahkan tudung bila si pemakainya yang buat perangai? Tegurlah si PEMAKAI TUDUNG, bukannya tegur TUDUNG tu. Mereka juga manusia biasa yang tidak terlepas daripada kesilapan. Tapi ingat! Memang benar yang bertudung itu tak semestinya baik. Tapi, sekurang-kurangnya mereka dah terlepas daripada azab siksa tidak menutup aurat. Orang yang baik pasti akan menutup aurat. Sebab, tidak ada istilah baik bagi orang yang ingkar arahan penciptanya.

Memakai pakaian SEKSI itu HOT, MENUTUP AURAT itu BEUTIFUL. Neraka itu HOT, SYURGA itu BEAUTIFUL. 
Sincerely,
      AtikahSubari

OLD / NEW

Intro



Allah is my love. My life is Islam. Quran is my guidance. My idol is Muhammad S.A.W. Sunnah as a role model. Jannah is my dream.


NURFATIN ATIKAH AHMAD SUBARI


Tag Board


Archive


Thank you for lend a pair of eyes to read my stupid story ever.