❝ ﻨﻭﺭﻔﺎﺘﻴﻥ ﻋﺘﻴﻘﻪ ﺍﺤﻤﺩ ﺴﻭﺒﺎﺭﻱ ❞


About



dream



random



subscribe
Friends Till Jannah
Friday, November 23, 2012 | 7:15 AM 0 Comment
Assalamualaikum,
Hey, haha look at that picture above. What kind of face on me huh? This is silly me with my bear. Cute right? Well, macam biasa, syok sendiri is me. Me is syok sendiri. So, conclusion is Me Syok Sendiri. Ok, stop merepek. Alhamdulillah, kat dunia ni aku dikurniakan sahabat-sahabat yang dapat memahami aku, kawan susah senang aku, kawan semasa bosan aku, kawan segala kawan lah. Ada yang macam setan, ada yang baik, ada yang MasyaAllah~. Hahaha, comel je. So, today I would like to introduce my gerrllpweennn first. For next day I will continue with my boiiipwweeenn. Hahaha, rempit? ada aku kesah?

Facebook: Nurul Atikah
Twitter: @AtikahKhatidin
Taaadaaaaaa~ Comelkan? Tahuu dah, nama dia Nurul Atikah. Dia lah my best buddiest in da WORLD! Wah2, She's just taken by Danial. Now, dia sekolah SMK Teluk Datok, Banting. Dialah kawan gila-gila aku. Pabila AtikahSubari dengan AtikahKhatidin bergabung, bersatu, MELETUP!! BOOOMM! *sound effect lebih. Hahaha, jangan memain, kecik-kecik dia. Dia punya marah, kalah HARIMAU!! *ngaauumm!.

Twitter: @AfeezaTahir
Jeng, jeng, jeng~ Ha mak cik ni, nama dia Nur Afeeza Auliyaa'. Dia ni pulak, my only besstttpweeenn yang aku panggil 'awak&saya'. Sounds weird kan?. Hahaha, ada aku kesah?. Comel ape? We're friends since standart 5. I guess. Sebab time tu dia baru pindah. Sekarang dia sekolah di SMK Jalan Kebun, Shah Alam. I laaappp youuu~

Facebook: Siti Fazlina
Twitter: @_Fazlina_
Hey, apa senyum-senyum tu?. Jangan tatap je gambarnya. Bacalah description ni, penat aku menaip. Heh -,-". Her name is Siti Fazlina, dah tahu?. Ok shut up! Ok, this is my TUNANG! ok!. Sekali lagi diingatkan, ini tunang saya! No one can take her from me, termasuk yang tengah baca sekarang. Dia masih bersekolah di SMK Seri Bintang Utara, Kuala Lumpur. *Sekolah lama aku tu. Tapi sekarang, this girl dah berani curang dengan aku :'(. Dia lebih sayangkan 1Direction! If I could kills someone without any rules and takkan masuk penjara and else. I will kill 1D first! Heh, merajuk~ *gedddiiikkk xD. Btw, dia sangat pandai! Otak dia brilliant!! 

Facebook: Asmira Adha
Twitter: @AsmiraAdha
Ahlan wasahlan, kaifa haluka? Hahaha, ini awek dah pakai purdah sekarang ok! Nama intan berrrrrlian aku ni Asmira Aidil Adha, eh! Silap, Asmira Adha. *Sengaja je tuh. Dia dah dapat hidayah. *Aku bila lagi -,-". She's ex-SBUians, now dia belajar kat Tahfiz mana entah. *Sorry sayang, I lupa you masuk tahfiz mana. I miss her so mucchhh! She's my TRRUUEE friends. I like the way her smile. Sumpah cair~ dengan gigi dia semua. Senyuman dia unik! No one can copy her smile! Remember that! No one ok! No one.

Facebook: Ain'Nur Eisya
Twitter: @Otakumeow_
Haaa~ cute? Memey r~ tengok la kawan sape kan?Her name is Ain Nur Eisya. Hahaha. She's gorgeousss, fabulousss, hotessst, adoooreable, cuteeeessst, semua gelaran dia rembat! Dia ni pelajar SMK Seri Bintang Utara, Kuala Lumpur. Based on her face, mula2 aku datang SBU, ingatkan dia ni budak cheerleader. Tapi, tak rupanya~. Senang kawan dengan dia. Sempoi je. Over all, she's cute! Full stop. *Jeles sebenarnya. xD

Facebook: Aina Mizanina
Twitter: @DrewMizanina
Lailailailai~ Ha! Ni minah pot pet, pot pet, 24 hours membebel! Sebijik-bijik macam mak dia! Woooo, balik rumah dia, macam halilintar! Imagine that. *Jangan marah eh :3. Garang dia, macam harimau nak berank punya ngauman! TAPI!!!!! dia ni kan, kan, kan, ----> CIWEEEEKKKK!. Bhahahahaha *Lebih baik aku lari sebelum dia ngapp aku. Wargggghhhhhh! Btw dia sekolah SMK Convent Klang a.k.a Keling -,-". *For indian's reader. Please forgive me :3.

Facebook: Atikah Latif
Twitter: @AtkhLtif
Haaa~ Ini bukan NajwaLatif, ini Atikah Latif. Ohhhhhh anak Latipppp ni pun laaawaaaaa ok! Ini pun pelajar SMK Convent Klang. Dia amat menyukai sekolah yang tercinta itu in bracket~ Wahhhh. Dia ni pun sayang akan asrama kesayangan beliau~ Iaitu AYSK *mampusshh aku kalau minah ni baca. Hohohoho *gelak macam Santa Claus. Dia, Aina dengan aku, kak Leha suka attack kitorang -,-". Nampak sangat admire kan? kan?. Hahaha dia ni sempoi and cheerful jer~ Btw, ada satu secretttttt, dia ni suka __________. Bhahahaha, elak T_ _ _ _ mengamuk je. Hahaha ok stop

Sekian sudah kisah kawan2 ku sekalian ini, otak ni pun dah tak tahu nak menaip hape. Hope, our friendship akan berpanjang. We're friends till Jannah, InsyaAllah. Have a great day ! May Allah bless us! Don't forget to pray our Muslims in Gaza ok. Graciaaaassssss.

Sencerely,
       AtikahSubari



OLD / NEW

Intro



Allah is my love. My life is Islam. Quran is my guidance. My idol is Muhammad S.A.W. Sunnah as a role model. Jannah is my dream.


NURFATIN ATIKAH AHMAD SUBARI


Tag Board


Archive


Thank you for lend a pair of eyes to read my stupid story ever.